Regulamin Promocji Generali Lokalnie
Regulamin obowiązuje od 01.01.2023. do 31.12.2023
- Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą przy ulicy Senatorskiej 18, 00-082 w Warszawie, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 zł wpłacony w całości NIP: 521-28-87-341, oraz Generali
Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236.509.000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez Instytut Nadzoru Ubezpieczeniowego (IVASS) pod nr 26, (dalej łącznie zwane „Generali”) w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Promocją Generali Lokalnie” lub „Promocją”.
- Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz Agencję i360 Sp. z.o.o. i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów Generali oraz budowania marki Generali.
§ 1 Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
Aktywna Polisa – umowa ubezpieczenia, której zawarcie zostało potwierdzone Polisą, której okres ochrony ubezpieczeniowej przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji, niezależnie od daty wystawienia Polisy lub zawarcia Umowy Ubezpieczenia.
Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-
057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Proama, która jest znakiem towarowym Generali), dalej „Platforma Rabatowa”.
Klient Generali - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada Aktywną Umowę Ubezpieczenia Generali.
Kod Rabatowy - kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków, wygenerowany przez Partnera i przekazany Generali; upoważniający Uczestnika Promocji do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Partnera.
Karta Rabatowa – karta przekazana przez Generali Partnerowi Biznesowemu lub MSA zawierająca Kody Rabatowe.
Partner Biznesowy - agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali oraz inna osoba współpracująca z Generali.
Menedżer Sprzedaży Agencyjnej (dalej MSA) – osoba fizyczna współpracująca z Generali na podstawie umowy o pracę, lub umowy cywilno-prawnej.
Oferta Produktowa – produkty i usługi, które zostaną udostępnione przez Partnerów, na które przysługuje Uczestnikowi Promocji zniżka wynikająca z Kodu Rabatowego. Produkty i usługi
dostępne w ramach Oferty Produktowej, mogą być zmienione na mocy pisemnego porozumienia Stron. Zakres Oferty Produktowej i lista Partnerów znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Opis oferty- opis warunków Oferty Produktowej określający m.in. sposób wykorzystania Kodu Rabatowego, rodzaj Kodów Rabatowych, asortyment na który obowiązuje Kod Rabatowy, limit Kodów Rabatowych, który zamieszczony jest na Platformie Rabatowej w ofercie Partnera.
Partner – firma, która świadczy na rzecz Uczestników Promocji usługi związane z realizacją Promocji, na zasadach określonych w Regulaminie,
Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której
Klienci Generali mają możliwość pobrania Kodów Rabatowych do prezentowanych Ofert Produktowych Partnerów.
Regulamin Programu Rabatowego Generali - zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej.
Rabat – upust cenowy udzielony przez Partnera Uczestnikowi Promocji.
Regulamin - regulamin określający zasady Promocji.
Strona Internetowa - strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.
Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu Programu Rabatowego Generali
Uczestnik Promocji - Klient Generali, Partner Biznesowy oraz Menadżer Sprzedaży Agencyjnej.
§ 2 Zasady Promocji
- Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną Polisę Ubezpieczenia Generali oraz Partnerzy Biznesowi i MSA, którzy zaakceptowali Regulamin.
- W Promocji nie mogą jednak uczestniczyć Klienci Generali:
- którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali.
- którzy posiadają w stosunku do Generali jakiekolwiek zaległości w zapłacie składki lub raty składki.
- Uczestnik Promocji nabywa Kod Rabatowy wyłącznie, jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- Prawo do Rabatu wynikające z Kodu Rabatowego nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
- Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki i w placówkach terenowych.
§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów
- Z zastrzeżeniem ust. 2 i następnych niniejszego paragrafu, Klient Generali nabywa prawo do Kodu Rabatowego z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania Umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust.2.
- Klient nie otrzyma Kodu Rabatowego w przypadku zawierania innej umowy ubezpieczenia niż wyżej wymienione. Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust.1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali, który znajduje się na Platformie Rabatowej.
- Przydzielenie Kodu Rabatowego Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z ofert Partnerów. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Kod Rabatowy przydzielony do Ubezpieczenia Generali zostanie wyświetlony po kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy”. Klient Generali ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
- Partner Biznesowy lub MSA uzyskuje prawo do Kodu Rabatowego decyzją biznesową Generali.
- Kody rabatowe są przydzielane Partnerom Biznesowym i MSA:
- wybranym Partnerom Biznesowym na Platformie Rabatowej po rejestracji Partnera Biznesowego, zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego dla Pośredników Generali, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Wówczas Partner Biznesowy ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
- poza Platformą Rabatową za pomocą Karty Rabatowej, przesłanej w formie elektronicznej lub przekazanej w formie papierowej
- Uczestnicy Promocji posiadający Kody Rabatowe będą mieli możliwość zakupu w ramach Oferty Produktowej produktów Partnerów w wysokości Rabatu prezentowanej na Platformie Rabatowej.
- Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali, w zależności od Oferty Produktowej Partnerów:
- po wprowadzeniu przez Klienta Generali uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej za pośrednictwem strony internetowej Partnera
lub
-
- po podaniu pracownikowi Partnera uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej
- Rabat wynikający z Kodu Rabatowego przysługuje wyłącznie Klientowi Generali, którego dotyczy Aktywna Polisa Ubezpieczenia Generali.
- Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. W przypadku, gdy dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma ona wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę.
- Kody rabatowe są jednorazowe lub wielokrotnego użytku w zależności od informacji zamieszczonej w Opisie Oferty.
- Klient Generali posiadający więcej niż jedno Ubezpieczenie Generali może otrzymać Kody rabatowe do każdego Ubezpieczenia Generali.
- Do jednej Aktywnej Polisy Ubezpieczenia Generali przysługuje Klientowi Generali tyle Kodów Rabatowych, ile jest określonych w Opisie Oferty.
- Realizacja wybranej przez Uczestnika Promocji oferty z Oferty Produktowej Partnera realizowana jest wyłącznie zgodnie z Ofertą Produktową i Opisem Oferty.
- Kody Rabatowe można wykorzystać wyłącznie w lokalizacjach określonych w Opisie Oferty lub jeśli Partner prowadzi sklep internetowy – na stronie www sklepu, która określona jest w Opisie Oferty.
§ 4 Reklamacje
- Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo złożyć do Generali reklamację.
- Reklamacja jest rozpatrywana bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Generali, na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu. Termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamacje zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji.
- Reklamacje należy składać: • ustnie, tj. telefonicznie pod numer telefonu +48 913 913 913
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście,
• w formie pisemnej, doręczona osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali: Generali T.U. S.A. lub Generali Życie T.U. S.A. Ul. Senatorska 18 00-082
Warszawa z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Zniżki od Generali w Programie Rabatowym” • w formie elektronicznej (wysyłając na adres e-mail: program.rabatowy@generali.pl wpisując w tytule maila: „Reklamacja: Promocja Generali Lokalnie”. O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.
§ 5 Dane osobowe
1. Administrator danych osobowych
Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji są Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibami w Warszawie. Z Administratorem można się skontaktować listownie na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa, przez e-mail: centrumklienta@generali.pl lub telefonicznie: 913 913 913.
2. Inspektor Ochrony Danych Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik Promocji może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez stronę internetową www.generali.pl; pod adresem e-mail: iod@generali.pl; lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Uczestnika Promocji będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia Promocji, zgodnie z postanowieniami Regulaminu (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- rozpatrywania reklamacji na podstawie obowiązku wynikającego z przepisów o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku
Finansowym1, jeżeli Uczestnik Promocji złoży taką reklamację w związku z udziałem w Promocji; (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącym realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Generali (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- oferowania Uczestnikowi Promocji produktów i usług Generali bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Uczestnika Promocji, czyli profilowania, za dobrowolną zgodą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia, o czym Uczestnik Promocji został poinformowany przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.
4. Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Promocji będą przechowywane przez Generali w okresie brania udziału w Promocji, a także przez okres przedawnienia roszczeń. Nie uchybia to prawu Generali do przechowywania danych osobowych przez inny okres w szczególności w związku z wyrażeniem przez Uczestnika Promocji zgody marketingowej lub komunikacyjnej lub zawarciem umowy ubezpieczenia.
5. Odbiorcy danych osobowych
Generali powierzyło Agencji przetwarzanie danych osobowych Uczestników Promocji w celu przeprowadzenia Promocji. Ponadto dane osobowe Uczestników Promocji mogą być ujawniane innym podmiotom, z którymi Generali lub Agencja zawarli umowę powierzenia lub podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, firmom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie oraz uprawnionym organom lub instytucjom.
6. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Uczestnikowi Promocji przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda), przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem;
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 3) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo przenoszenia danych tj. do otrzymania od administratora danych osobowych
Użytkownika, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które można przesłać innemu administratorowi;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu wzięcia udziału w Promocji. Bez podania danych nie jest możliwe wzięcie udziału w Promocji.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Promocja obowiązuje od dnia 01.01.2023 do 31.12.2023 lub do chwili wykorzystania puli zniżek wskazanej w §3 ust. 3.
- Każdy Uczestnik Promocji może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Uczestników Promocji nabytych przed dokonaniem zmiany.
- W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Generali opublikuje informację na Stronie Internetowej, ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Uczestników Promocji przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.
- Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 ro podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).
- Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Data 26.05.2020
Załącznik 1 – Oferta Produktowa
- Kody Rabatowe mogą zostać użyte do zakupienia produktów wyłącznie z Oferty Produktowej Partnerów.
Lp.
|
Partner
|
Nazwa oferty
|
Czas trwania oferty
|
1
|
SYSTEMY
OGRODZENIOWE
|
Do 10% rabatu na systemy ogrodzeniowe w Bełchatowie
|
31.12.2023
|
2
|
Szalone Nożyczki
|
20% rabatu na wszystkie usługi w Salonie
|
31.12.2023
|
- Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty niewymienione w ust., 1 powyżej, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Kodu Rabatowego. Informacja o zmianie listy produktów wymienionych w ust. 1 powyżej zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.