7% rabatu na wybrany asortyment sklepu LG
na www.lge.com/pl
Przejdź na stronę www Partnera
Rabaty
Regulamin
Lista placówek
Opis oferty

Na platformie LG na www.LG.com/pl znajdziesz najnowocześniejsze produkty marki LG z działów RTV, AGD oraz IT bezpośrednio od producenta.

Odbierz 7% rabatu na produkty dostępne w oficjalnym sklepie LG

Dodatkowo po rejestracji konta otrzymasz dodatkowe 2% rabatu oraz kupon powitalny o wartości 50 zł.

Możesz pobrać 1 KOD RABATOWY.

Jak skorzystać z rabatu?
O czym warto pamiętać?
Regulamin promocji

Regulamin Promocji Generali – LG

Regulamin obowiązuje od 28.11.2024 do 31.12.2025

 

Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341, oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należące do Grupy Generali, figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod nr 26, w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Promocją Generali – LG

  1. lub „Promocją”.
  2. Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz Agencję i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów oraz budowania rozpoznawalności marki Generali.

 

§ 1 Definicje

Niektóre pojęcia użyte w tym Regulaminie mają specjalne znaczenie. Poniżej znajdziesz ich objaśnienia.

Aktywna polisa – polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia z Generali, za którą została opłacona składka, a okres ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z tej umowy przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji. Niezależnie od daty wystawienia polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w  ww. umowie; 

Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341 lub Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali, figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod numerem 26.

Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy (dalej: Platforma rabatowa) służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali).

Klient Generali – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada przynajmniej jedną Aktywną polisę wymienioną na Liście polis.

Kod Rabatowy – kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków wygenerowany przez Partnera i przekazany Generali, upoważniający Uczestnika Promocji do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Partnera w wysokości określonej w Załączniku nr 1a do Regulaminu.

Karta Rabatowa – karta przekazana przez Generali Partnerowi Biznesowemu lub MSA zawierająca Kody Rabatowe.

Lista Polis – lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali. Lista Polis jest dostępna na Platformie Rabatowej (https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf).

Menedżer Sprzedaży Agencyjnej (dalej MSA) – osoba fizyczna współpracująca z Generali na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej.

Oferta produktowa – produkty, które zostaną udostępnione przez Partnera, na które przysługuje Uczestnikowi Promocji zniżka wynikająca z Kodu Rabatowego. Zakres Oferty Produktowej znajduje się w Załączniku nr 1a do niniejszego Regulaminu.

Partner – LG Electronics Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-675) przy ul. Wołoskiej 22, KRS: 0000121072, NIP: 5212214808, REGON: 012449587 będący właścicielem strony www.lg.com/pl  która świadczy na rzecz Uczestników Promocji usługi związane z realizacją Promocji, na zasadach określonych w Regulaminie.

Partner Biznesowy – agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali oraz inna osoba współpracująca z Generali.

Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której Klienci Generali mają możliwość zapoznania się z regulaminami, mogą zarejestrować się do Programu Rabatowego, a także pobierać Kody Rabatowe do prezentowanych Ofert Produktowych Partnerów.

Regulamin Programu Rabatowego Generali – zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej. Regulamin Programu Rabatowego Generali jest dostępny na Platformie Rabatowej.

Rabat – upust cenowy w wysokości wynikającej z Kodu Rabatowego udzielony przez Partnera Uczestnikowi Promocji na produkty z Oferty produktowej.

Regulamin – dokument określający zasady Promocji.

Strona internetowa – strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.

Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych na Liście Polis, który umożliwia rejestrację w Programie.

Uczestnik Promocji – Klient Generali, Partner Biznesowy lub Menadżer Sprzedaży Agencyjnej.

 

§ 2 Zasady Promocji 

  1. Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną polisę Ubezpieczenia Generali oraz Partnerzy Biznesowi i MSA, którzy zaakceptowali Regulamin.
  2. W Promocji nie mogą uczestniczyć Klienci Generali:
    1. którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali;
    2. którzy posiadają w stosunku do Generali zaległości w zapłacie składki lub raty składki.
  3. Uczestnik Promocji nabywa prawo do otrzymania Kodu Rabatowego wyłącznie jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.
  4. Prawo do Rabatu wynikające z posiadania Kodu Rabatowego nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
  5. Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki Generali i w placówkach terenowych Generali.

 

§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów

  1. Klient Generali nabywa prawo do Kodu Rabatowego z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia w Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 i kolejne.
  2. Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust. 1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali.
  3. Przydzielenie Kodu Rabatowego Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy Ofercie Produktowej Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  4. Kod Rabatowy zostanie wyświetlony po kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy”. Klient Generali ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na numer telefonu podany podczas Rejestracji.
  5. Partner Biznesowy lub MSA uzyskuje prawo do Kodu Rabatowego decyzją biznesową Generali.
  6. Kody Rabatowe są przydzielane Partnerom Biznesowym i MSA:
    1. wybranym Partnerom Biznesowym na Platformie Rabatowej po rejestracji Partnera Biznesowego, zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego dla Pośredników Generali, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Partner Biznesowy ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na numer telefonu podany podczas Rejestracji;
    2. poza Platformą Rabatową za pomocą Karty Rabatowej przesłanej w formie elektronicznej lub przekazanej w formie papierowej.
  7. Uczestnicy Promocji posiadający Kod Rabatowy mają możliwość zakupu produktów Partnera z uwzględnieniem Rabatu w wysokości prezentowanej na Platformie Rabatowej oraz w Ofercie Produktowej. Wysokość Rabatów określa Załącznik nr 1a do Regulaminu.
  8. Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali po wprowadzeniu przez Klienta Generali Kodu Rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej za pośrednictwem  strony www.lg.com/pl
  9. Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. Jeśli dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę. Jeśli Klient posiada więcej niż jeden Kod Rabatowy, to w ramach jednej transakcji może wykorzystać tylko jeden Kod Rabatowy.
  10. Kody rabatowe są jednorazowe.
  11. Każdemu Klientowi Generali, który spełnia warunki Regulaminu, przysługuje 1 Kod Rabatowy na rok do każdej Oferty Produktowej.
  12. Realizacja wybranej przez Uczestnika Promocji oferty z Oferty Produktowej Partnera realizowana jest wyłącznie poprzez  www.lg.com/pl

 

§ 4 Reklamacje

  1. Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić reklamację do Generali.
  2. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podany adres mailowy Generali, na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamację zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji.
  3. Reklamacje można składać na jeden ze sposobów:

•     ustnie, tj. telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,

•     w formie pisemnej – doręczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:
Generali T.U. SA lub Generali Życie T.U. S.A.
ul. Senatorska 18,
00-082 Warszawa
z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – LG .

•  w formie elektronicznej, wysyłając mejla na adres: program.rabatowy@generali.pl. W tytule mejla należy wpisać: „Reklamacja: Promocja Generali –LG

O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.

 

§ 5 Dane osobowe

  1. Administrator danych osobowych

Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji jest Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A .

Z Administratorami można się skontaktować:

    1. listownie, wysyłając pismo na adres siedziby : ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: centrumklienta@generali.pl
    3. telefonicznie, pod numerem: 913 913 913.
  1. Inspektor Ochrony Danych

Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub listownie, wysyłając pismo na adres siedziby administratorów. .

  1. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Uczestników Promocji mogą być przetwarzane w celu:

  1. zorganizowania i przeprowadzenia Promocji, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego m.in. na wzmocnieniu relacji z Uczestnikami Promocji, budowanie lojalności oraz promocja marki Generali,
  2. wykonywania umowy o udział w Programie Rabatowym Generali zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali;
  3. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości, rozpatrywania reklamacji;
  4. analitycznym (doboru usług do potrzeb Uczestników Promocji, optymalizacji naszych produktów w oparciu także o uwagi na ich temat i zainteresowanie nimi) co stanowi realizację prawnie uzasad­nionego interesu polegającego na doskonaleniu jakości naszych produktów i świadczonych usług;
  5. badania satysfakcji, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na określaniu jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia z produktów i usług;
  6. ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora .
  7. oferowania produktów i usług podmiotów należących do Grupy Generali w Polsce (marketing bezpośredni), co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu  administratora polegającego na dostarczaniu zamówionej informacji handlowej. Obejmuje to także dostarczanie informacji o produktach i usługach innych podmiotów z Grupy Generali oraz jej dostosowanie do tego co zostanie uznane za odpowiadające potrzebom i indywidualnym uwarunkowaniom Klienta Generali, w oparciu o profil Klienta Generali.

Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w innych celach, w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia.

  1. Okres przechowywania danych osobowych

Długość okresu przechowywania danych osobowych Uczestników Promocji zależy od celu przetwarzania oraz przepisów, które stanowią podstawę prawną przetwarzania. Dane osobowe Uczestników Promocji są przechowywane:

  1. gdy podstawą przetwarzania jest zgoda - do momentu wycofania zgody;
  2. gdy podstawą przetwarzania jest wykonanie umowy – do czasu przedawnienia roszczeń z niej wynikających;
  3. gdy podstawą przetwarzania jest ciążący na administratorze obowiązek prawny - przez okres wynikający z przepisów regulujących obowiązek przetwarzania danych;
  4. gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes - przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do momentu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania.
  1.  Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe Uczestników Promocji mogą być ujawniane kontrahentom, z którymi współpracują administratorzy np. Agencji, firmom księgowym, prawniczym, dostawcom usług IT. Dane osobowe Uczestników Promocji są przekazywane także uprawnionym do tego organom lub instytucjom zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  1. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

Uczestnikom Promocji przysługują następujące uprawnienia :

    1. prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda),w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie jednak mieć wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    2. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    3. prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    4. prawo usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych;
    5. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, mającego za podstawę prawnie uzasadniony interes;
    6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  1. Obowiązek podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu wzięcia udziału w Promocji bez podania danych osobowych nie jest możliwe wzięcie udziału w Promocji.

  1. Obszar przetwarzania

Administrator przetwarza dane osobowe w Polsce lub w innych państwach tworzących Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), w których swoje siedziby posiadają nasi partnerzy (np. dostawcy usług IT). Administrator przetwarza dane poza EOG tylko w sytuacji, gdy jest to konieczne, a odbiorcy danych zapewniają odpowiedni stopień ich ochrony. W tym celu administrator stosuje odpowiednie zabezpieczenia, tj.: standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską, wiążące reguły korporacyjne, współpraca z podmiotami przetwarzającymi dane w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej. Użytkownikowi przysługuje prawo uzyskania kopii tych zabezpieczeń, z którego może skorzystać kontaktując się z administratorami.

 

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. Promocja obowiązuje od dnia 28.11.2024 do 31.12.2025
  2. Każdy Uczestnik Promocji może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji, przesyłając na adres mailowy program.rabatowy@generali.pl prośbę o cofnięcie pobrania kodu, pod warunkiem, że kod nie został jeszcze wykorzystany.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Uczestników Promocji nabytych przed dokonaniem zmiany.
  4. W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Generali opublikuje informację na stronie internetowej ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Uczestników Promocji przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.
  5. Niniejsza Promocja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).
  6. Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.
  7. Lista Polis może być rozszerzona o dodatkowe ubezpieczenia/nazwy produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali i uprawnia Klientów Generali do udziału w Programie Rabatowym i Promocjach. Zmieniona Lista Polis zostanie każdorazowo opublikowania na Platformie Rabatowej na 14 dni przed zmianą.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Data 22.11.2024

 

Załącznik 1a – Oferta Produktowa

  1. Kody Rabatowe mogą zostać użyte do zakupienia produktów na stronie www.lg.com/pl
    1. Oferta 1 – 7% rabatu na wybrany asortyment sklepu LG na www.lge.com/pl  (zniżka wynikająca z Kodu).(zniżka wynikająca z Kodu).
  2. Kod rabatowy jest jednorazowy, Uczestnik Promocji może go przypisać do jednego konta na www.lg.com/pl. Przypisany do konta na stronie www.lg.com/pl Kod Rabatowy będzie upoważniał Uczestnika Promocji do upustu cenowego dowolną ilość razy.
  3. Każdy kod rabatowy ma swoją datę ważności
  4. Kod rabatowy łączy się z innymi kuponami i rabatami dostępnymi w Sklepie LG. Kod nie łaczy się z innymi kuponami dostępnymi w ramach programów lojalnościowych oraz ze statusem VIP
  5. LG zastrzega sobie prawo do wykluczenia wybranych produktów z promocji
  6. W jednej transakcji można wykorzystać jeden kod rabatowy
  7. Rabat łączy się z innymi promocjami prowadzonymi przez Partnera.
  8. Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Kodu Rabatowego. Informacja o zmianie listy ofert zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.

 

 

Partnerzy