10% zniżki na ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży

Przejdź na stronę Generali
Rabaty
Regulamin
Lista placówek
Opis oferty

Masz ubezpieczenie na życie i zdrowie, komunikacyjne (OC, OC/AC), domu lub mieszkania w Generali?

Odbierz 10% ZNIŻKI na ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży – „Generali, z myślą o kosztach rezygnacji z podróży”

Dziś pobrana ZNIŻKA będzie ważna do 28.02.2025 roku.

Jak skorzystać z rabatu?
O czym warto pamiętać?
Ile kodów do tej oferty mogę pobrać?
Regulamin promocji

   

Regulamin Promocji – Zyskaj z Generali. Kolejna polisa taniej.    

Regulamin obowiązuje od 01.07.2024 do 30.06.2025   

1. Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą przy ulicy Senatorskiej 18, 00-082 w Warszawie, zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 zł wpłacony w całości NIP: 521-28-87-341, oraz Generali  

Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236.509.000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez Instytut Nadzoru Ubezpieczeniowego (IVASS) pod nr 26, (dalej łącznie zwane „Generali”) w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Regulamin Promocji- Zyskaj z Generali, kolejna polisa taniej” lub „Promocją”.    

2.    Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz Agencję i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów Generali oraz budowania marki Generali.   

   

§ 1 Definicje   

Niektóre pojęcia użyte w tym Regulaminie mają specjalne znaczenie. Poniżej znajdziesz ich objaśnienia.

Aktywna polisa – polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia z Generali, za którą została opłacona składka, a okres ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z tej umowy przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji. Niezależnie od daty wystawienia polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w  ww. umowie; 

Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341 lub Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali, figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod numerem 26.

Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy (dalej: Platforma rabatowa) służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali).

Agent Generali- agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali.    

Klient Generali – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada przynajmniej jedną Aktywną polisę wymienioną na Liście polis.

Lista Polis – lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali. Lista Polis jest dostępna na Platformie Rabatowej (https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf).

Oferta Generali - produkty, na które przysługuje Klientowi Generali Rabat wynikający ze Zniżki Generali. Zakres Oferty Generali znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu i jest zależny od rodzaju posiadanego Ubezpieczenia Generali.    

Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której Klienci Generali mają możliwość zapoznania się z regulaminami, mogą zarejestrować się do Programu Rabatowego, a także pobierać Kody Rabatowe i Zniżki Generali do prezentowanych ofert.

Regulamin Programu Rabatowego Generali - zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej.   

Rabat – upust cenowy udzielony przez Generali TU S.A. Klientowi Generali.   

Regulamin Programu Rabatowego Generali – zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej. Regulamin Programu Rabatowego Generali jest dostępny na Platformie Rabatowej.

Strona Internetowa - strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.   

Ubezpieczenie Generali –  jeden z produktów wymienionych na Liście Polis, który umożliwia rejestrację w Programie.

Zniżka Generali - kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków, wygenerowany przez Generali TU S.A.; upoważniający Klienta Generali do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Generali TU S.A. 

 

§ 2 Zasady Promocji

  1. Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną Polisę Ubezpieczenia Generali, którzy zaakceptowali Regulamin.   
  2. W Promocji nie mogą jednak uczestniczyć Klienci Generali:   
    1. którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali.   
    2. którzy posiadają w stosunku do Generali jakiekolwiek zaległości w zapłacie składki lub raty składki.   
    3. którzy pobrali już Zniżkę Generali do danej Oferty Generali w roku kalendarzowym 2024 w ramach promocji „Z ubezpieczeniem w Generali, kolejna polisa taniej”
  3. Klient Generali nabywa Zniżki Generali wyłącznie, jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.   
  4. Prawo do Rabatu wynikające ze Zniżki Generali nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.   
  5. Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki.   

 

§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów   

  1. Klient Generali nabywa prawo do Zniżki Generali z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia Generali określonego w Ofercie Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 i kolejne.
  2. Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust.1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali, który znajduje się na Platformie Rabatowej. 
  3. Przydzielenie Zniżki Generali Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych  w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Odbierz zniżkę” przy Ofercie Generali. Pobranie Zniżki Generali jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.    

Zniżka Generali przydzielona do Ubezpieczenia zostanie wyświetlona po kliknięciu w pole „Odbierz zniżkę”. Klient Generali ma możliwość przesłania Zniżki Generali na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.    

  1. Klienci Generali posiadający Zniżki Generali będą mieli możliwość zakupu w ramach 

Oferty Generali produktów Generali TU S.A. w wysokości Rabatu prezentowanej na Platformie Rabatowej.   

  1. Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali w trakcie zawierania umowy ubezpieczenia po podaniu przez Klienta Generali unikalnej Zniżki Generali, Agentowi Generali, pracownikowi infolinii Generali lub po wpisaniu go w dedykowanym polu na stronie www.generali.pl.    
  2. Rabat wynikający ze Zniżki Generali przysługuje wyłącznie Klientowi Generali, którego dotyczy Aktywna Polisa Ubezpieczenia w Generali.   
  3. Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. W przypadku, gdy dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma ona wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę.   
  4. Zniżki Generali są jednorazowe.  
  5. Do jednej Aktywnej Polisy Ubezpieczenia przysługuje Klientowi Generali 1 Zniżka Generali na rok.
  6. Klient Generali posiadający więcej niż jedno Ubezpieczenie, może otrzymać maksymalnie 2 Zniżki Generali do każdej z Ofert Generali, do której jest uprawniony.     
  7. Klient Generali może skorzystać ze zniżki Generali tylko za pośrednictwem Agenta Generali, strony internetowej www.generali.pl oraz infolinii Generali pod numerem telefonu: 22 543 87 01 lub numerem 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).     
  8. Zniżka obowiązuje wyłącznie na zakup nowej polisy, nie dotyczy kontynuacji ubezpieczenia na kolejny okres.   

   

§ 4 Reklamacje   

  1. Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić reklamację do Generali.
  2. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamację zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji w terminie 30 dni od wpływu reklamacji.
  3. Reklamacje można składać na jeden ze sposobów:

•     ustnie, tj. telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,

•     w formie pisemnej – doręczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:
Generali TU S.A.
ul. Senatorska 18,
00-082 Warszawa z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – Zyskaj z Generali. Kolejna polisa taniej

•  w formie elektronicznej, wysyłając mejla na adres: program.rabatowy@generali.pl. W tytule mejla należy wpisać: „Reklamacja: Promocja Generali – Zyskaj z Generali. Kolejna polisa taniej.    

O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.

 

§ 5 Dane osobowe

  1. Administrator danych osobowych

Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji są Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibami w Warszawie. Z Administratorem można się skontaktować listownie, pisząc na adres: ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa. Można także prowadzić korespondencję elektroniczną, pisząc na adres centrumklienta@generali.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem: 913 913 913.

  1. Inspektor Ochrony Danych

Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym Uczestnik Promocji może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez stronę internetową www.generali.pl. Do Inspektora Ochrony Danych można pisać na adres iod@generali.pl lub kontaktować się tradycyjną korespondencją, pisząc na adres wskazany w ust. 1.

  1. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Uczestnika Promocji będą przetwarzane w celu:

    1. udziału w Promocji (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
    2. rozpatrywania reklamacji na podstawie obowiązku z art. 3-10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym1, jeżeli Uczestnik złoży taką reklamację w związku z udziałem w Promocji; (podstawa z art. 6 ust 1 lit. c RODO);
    3. ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącymi realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Generali (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    4. oferowania Uczestnikowi Promocji produktów i usług podmiotów z Grupy Generali bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Uczestnika Promocji, czyli profilowania, za dobrowolną zgodą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia, o czym Uczestnik Promocji został poinformowany przy zawieraniu umowy ubezpieczenia.

  1. Prawo do sprzeciwu
    1. W każdej chwili Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie ust. 3 pkt 3 - 6.
    2. Aby wykonać prawo do sprzeciwu, należy skontaktować się z Generali za pośrednictwem strony internetowej www.generali.pl; dzwoniąc na infolinię
      pod numer 913 913 913; wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub pisemnie na adres wskazany w ust. 1.
  2. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe Uczestników Promocji będą przechowywane przez Generali w okresie brania udziału w Promocji, a także przez okres przedawnienia roszczeń. Nie uchybia to prawu Generali do przechowywania danych osobowych przez inny okres w związku z wyrażeniem przez Uczestnika Promocji zgody marketingowej lub komunikacyjnej.

  1. Odbiorcy danych osobowych

Generali powierzyło przetwarzanie danych osobowych Uczestników Promocji w celu organizacji Programu Promocji i360 Sp. z o.o., ul. H. Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, z którymi Generali lub ww. podmiot przetwarzający zawarli umowę powierzenia lub podpowierzenia przetwarzania danych osobowych, firmom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie oraz organom administracji publicznej (urzędom skarbowym, urzędom celno-skarbowym, Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej itp.).

  1. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

Uczestnikowi Promocji przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda), przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem;
    2. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    3. prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    4. prawo usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    5. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    6. prawo przenoszenia danych tj. do otrzymania od administratora danych osobowych Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które można przesłać innemu administratorowi; 
    7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  1. Obowiązek podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do udziału w Promocji – bez podania danych osobowych nie jest możliwy udział w Promocji.

.

§  6 Postanowienia końcowe

  1. Promocja obowiązuje od dnia 1.07.2024 do 30.06.2025
  2. Każdy Klient Generali może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji przesyłając na adres mailowy program.rabatowy@generali.pl, prośbę o cofnięcie pobrania kodu.  
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Klientów Generali nabytych przed dokonaniem zmiany.    
  4. W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Generali opublikuje informację na Stronie Internetowej, ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Klientów Generali przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.    
  5. Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 ro podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).   
  6. Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.   
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.   

   

Data: 01.07.2024   

  

Załącznik 1 – Oferta Generali 

    1. Zniżki Generali mogą zostać użyte do zakupienia produktów wyłącznie z Oferty Generali:   

Oferta Generali

Kategoria na Liście polis uprawniająca do Oferty Generali

10% zniżki na ubezpieczenie OC w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o aucie”

dla Klientów z polisą na życie i zdrowie oraz majątkową (dom lub mieszkanie)  

10% zniżki na ubezpieczenie OC/AC w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o aucie

dla Klientów z polisą na życie i zdrowie, oraz majątkową (dom lub mieszkanie)  

10% zniżki na ubezpieczenie podróży w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o podróży” – krótkoterminowa umowa z okresem ubezpieczenia od 1 dnia do maksymalnie 364 dni.

dla  Klientów z polisą komunikacyjną  (OC, OC/AC), NNW, życie i zdrowie, majątkową (dom lub mieszkanie)  oraz  ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podroży

10% zniżki na ubezpieczenie dziecka w ramach ubezpieczenia „Generali z myślą o NNW – pakiet dziecko

dla Klientów z polisą na życie i zdrowie 

10% zniżki na ubezpieczenie domu/mieszkania w składce ubezpieczeniowej na zakup ubezpieczenia „Generali, z myślą o domu i rodzinie”

dla Klientów z polisą na życie i zdrowie 

10% zniżki na ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podroży w składce na zakup ubezpieczenia „Generali z myślą o kosztach rezygnacji z podróży” (oferta ważna do 31.12.2024)

dla  Klientów z polisą komunikacyjną  (OC, OC/AC), na życie i zdrowie, oraz majątkową (dom lub mieszkanie)  

10% zniżki na ubezpieczenie indywidualne NNW  „Generali, z myślą o Tobie” z nieodpłatnym dostępem do Programu Generali Vitality w promocji

dla  Klientów z polisą komunikacyjną  (OC, OC/AC), NNW, życie i zdrowie, oraz majątkową (dom lub mieszkanie) 

 

  1. Zniżki Generali mogą być realizowane wyłącznie u Agenta Generali, poprzez stronę www.generali.pl lub infolinię Generali pod numerem telefonu: 22 543 8701 lub numerem 913 913 913.   
  2. Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty niewymienione w ust., 1 powyżej, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Zniżki Generali. Informacja o zmianie listy produktów wymienionych w ust. 1 powyżej zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.   

   

Partnerzy