Strona główna > Lokalne > DH-Medica

20% rabatu na konsultacje psychologiczne
w Białostockim Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA
Przejdź na stronę www Partnera
Rabaty
Regulamin
Lista placówek
Opis oferty

Białostockie Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA to ośrodek pomocy psychologicznej i terapeutycznej. Oferuje indywidualne konsultacje psychologiczne z najlepszymi specjalistami, którzy pracują z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi oraz seniorami. Specjaliści pracujący w DH-MEDICA tworzą bezpieczne miejsce, które będzie sprzyjać budowaniu relacji oraz szczerej rozmowie.

Centrum działa na terenie Białegostoku, przy ulicy Elewatorskiej 11 na 2 piętrze (rejestracja lok. 40). Prowadzi także konsultacje on-line.

Możesz skorzystać z 20% rabatu na konsultacje psychologiczne w Białostockim Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA. Zadbaj o swoje zdrowie psychiczne, uzyskując profesjonalne wsparcie w komfortowej atmosferze.

Możesz pobrać 1 KOD RABATOWY, którego możesz skorzystać 5 razy.

Jak skorzystać z rabatu?
O czym warto pamiętać?
Regulamin promocji

Regulamin Promocji Generali Lokalnie  

Regulamin obowiązuje od 01.01.2023. do 31.12.2025   

(Zmieniony 14.01.2025)

Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341, oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należące do Grupy Generali, figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod nr 26, w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Promocją Generali Lokalnie” lub „Promocją”.   

  1. Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz

Agencję i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów Generali oraz budowania marki Generali.  

 

§ 1 Definicje  

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:  

Aktywna polisa – polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia z Generali, za którą została opłacona składka, a okres ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z tej umowy przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji. Niezależnie od daty wystawienia polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w  ww. umowie; 

Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy (dalej: Platforma rabatowa) służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali), dalej „Platforma Rabatowa”.   

Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341 lub Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali, figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod numerem 26.

Klient Generali - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada Aktywną Umowę Ubezpieczenia Generali.  

Kod Rabatowy - kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków, wygenerowany przez Partnera i przekazany Generali; upoważniający Uczestnika Promocji do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Partnera.  w wysokości określonej w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

Karta Rabatowa – karta przekazana przez Generali Partnerowi Biznesowemu lub MSA zawierająca Kody Rabatowe.  

Lista Polis – lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali. Lista Polis jest dostępna na Platformie Rabatowej (https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf).

Partner Biznesowy - agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali oraz inna osoba współpracująca z Generali.  

Menedżer Sprzedaży Agencyjnej (dalej MSA) – osoba fizyczna współpracująca z Generali na podstawie umowy o pracę, lub umowy cywilno-prawnej.  

Oferta Produktowa – produkty i usługi, które zostaną udostępnione przez Partnerów, na które przysługuje Uczestnikowi Promocji zniżka wynikająca z Kodu Rabatowego. Produkty  i usługi  

dostępne w ramach Oferty Produktowej, mogą być zmienione na mocy pisemnego porozumienia Stron. Zakres Oferty Produktowej i lista Partnerów znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.  

Opis oferty- opis warunków Oferty Produktowej określający m.in. sposób wykorzystania Kodu Rabatowego, rodzaj Kodów Rabatowych, asortyment na który obowiązuje Kod Rabatowy, limit Kodów Rabatowych, który zamieszczony jest na Platformie Rabatowej w ofercie Partnera.  

Partnerfirma, która świadczy na rzecz Uczestników Promocji usługi związane z realizacją Promocji, na zasadach określonych w Regulaminie,   

Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której 

Klienci Generali mają możliwość pobrania Kodów Rabatowych do prezentowanych Ofert Produktowych Partnerów.  

Regulamin Programu Rabatowego Generali - zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej.  

Rabat – upust cenowy udzielony przez Partnera Uczestnikowi Promocj na produkty z Oferty produktowej.

Regulamin - dokument określający zasady Promocji.  

Strona Internetowa - strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.  

Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych na Liście Polis, który umożliwia rejestrację w Programie.

Uczestnik Promocji - Klient Generali, Partner Biznesowy oraz Menadżer Sprzedaży

Agencyjnej.   

 

§ 2 Zasady Promocji  

  

  1. Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną Polisę Ubezpieczenia Generali oraz Partnerzy Biznesowi i MSA, którzy zaakceptowali Regulamin.
  2. W Promocji nie mogą jednak uczestniczyć Klienci Generali:  
    1. którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali.  
    2. którzy posiadają w stosunku do Generali jakiekolwiek zaległości w zapłacie składki lub raty składki.  
  3. Uczestnik Promocji nabywa Kod Rabatowy wyłącznie, jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.  
  4. Prawo do Rabatu wynikające z Kodu Rabatowego nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.  
  5. Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki Generali  i w placówkach terenowych Generali.  

§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów  

  1. Z zastrzeżeniem ust. 2 i następnych niniejszego paragrafu, Klient Generali nabywa prawo do Kodu Rabatowego z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy   Ubezpieczenia Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania Umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust.2.  
  2. Klient nie otrzyma Kodu Rabatowego w przypadku zawierania innej umowy ubezpieczenia niż wyżej wymienione. Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust.1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali, który znajduje się na Platformie Rabatowej.  
  3. Przydzielenie Kodu Rabatowego Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych  w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z  Ofert Partnerów. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.  
  4. Kod Rabatowy przydzielony do Ubezpieczenia Generali zostanie wyświetlony po kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy”. Klient Generali ma możliwość przesłania Kodu

Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.   

  1. Partner Biznesowy lub MSA uzyskuje prawo do Kodu Rabatowego decyzją biznesową Generali.  
  2. Kody rabatowe są przydzielane Partnerom Biznesowym i MSA:
    1. wybranym Partnerom Biznesowym na Platformie Rabatowej po rejestracji Partnera Biznesowego, zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego dla

Pośredników Generali,  akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Wówczas Partner Biznesowy ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.

    1. poza Platformą Rabatową za pomocą Karty Rabatowej, przesłanej w formie elektronicznej lub przekazanej w formie papierowej 
  1. Uczestnicy Promocji posiadający Kody Rabatowe będą mieli możliwość zakupu w ramach  

Oferty Produktowej produktów Partnerów w wysokości Rabatu prezentowanej na Platformie Rabatowej.  

  1. Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali, w zależności od Oferty Produktowej Partnerów:  
    1. po wprowadzeniu przez Klienta Generali uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej za pośrednictwem strony internetowej  

Partnera lub  

    1. po podaniu pracownikowi Partnera uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej  
  1. Rabat wynikający z Kodu Rabatowego przysługuje wyłącznie Klientowi Generali, którego dotyczy Aktywna Polisa Ubezpieczenia Generali.  
  2. Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. W przypadku, gdy dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma ona wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę.  
  3. Kody rabatowe są jednorazowe lub wielokrotnego użytku w zależności od informacji zamieszczonej w Opisie Oferty.  
  4. Klient Generali posiadający więcej niż jedno Ubezpieczenie Generali może otrzymać Kody rabatowe do każdego Ubezpieczenia Generali.  
  5. Do jednej Aktywnej Polisy Ubezpieczenia Generali przysługuje Klientowi Generali tyle  Kodów Rabatowych, ile jest określonych w Opisie Oferty.  
  6. Realizacja wybranej przez Uczestnika Promocji oferty z Oferty Produktowej Partnera realizowana jest wyłącznie zgodnie z Ofertą Produktową i Opisem Oferty.  
  7. Kody Rabatowe można wykorzystać wyłącznie w lokalizacjach określonych w Opisie

Oferty lub jeśli Partner prowadzi sklep internetowy – na stronie www sklepu, która określona jest w Opisie Oferty.  

§ 4 Reklamacje  

  1. Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić reklamację do Generali.
  2. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podany adres mailowy Generali, na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamację zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji.
  3. Reklamacje można składać na jeden ze sposobów:
      • ustnie, tj. telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,
      • w formie pisemnej – doręczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:

Generali T.U. SA lub Generali Życie T.U. S.A.

ul. Senatorska 18,

00-082 Warszawa

z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – Oferty Lokalne

    • w formie elektronicznej, wysyłając mejla na adres: program.rabatowy@generali.pl. W tytule mejla należy wpisać: „Reklamacja: Promocja Generali –Oferty Lokalne

O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.

§ 5 Dane osobowe   

  1. 1. Administrator danych osobowych

Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji jest Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A .

Z Administratorami można się skontaktować:

    1. listownie, wysyłając pismo na adres siedziby : ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa,
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: centrumklienta@generali.pl
    3. telefonicznie, pod numerem: 913 913 913.
  1. Inspektor Ochrony Danych

Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub listownie, wysyłając pismo na adres siedziby administratorów. .

  1. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Uczestników Promocji mogą być przetwarzane w celu:

  1. zorganizowania i przeprowadzenia Promocji, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego m.in. na wzmocnieniu relacji z Uczestnikami Promocji, budowanie lojalności oraz promocja marki Generali,
  2. wykonywania umowy o udział w Programie Rabatowym Generali zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali;
  3. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości, rozpatrywania reklamacji;
  4. analitycznym (doboru usług do potrzeb Uczestników Promocji, optymalizacji naszych produktów w oparciu także o uwagi na ich temat i zainteresowanie nimi) co stanowi realizację prawnie uzasad­nionego interesu polegającego na doskonaleniu jakości naszych produktów i świadczonych usług;
  5. badania satysfakcji, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na określaniu jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia z produktów i usług;
  6. ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora .
  7. oferowania produktów i usług podmiotów należących do Grupy Generali w Polsce (marketing bezpośredni), co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu  administratora polegającego na dostarczaniu zamówionej informacji handlowej. Obejmuje to także dostarczanie informacji o produktach i usługach innych podmiotów z Grupy Generali oraz jej dostosowanie do tego co zostanie uznane za odpowiadające potrzebom i indywidualnym uwarunkowaniom Klienta Generali, w oparciu o profil Klienta Generali.

Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w innych celach, w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia.

  1. Okres przechowywania danych osobowych

Długość okresu przechowywania danych osobowych Uczestników Promocji zależy od celu przetwarzania oraz przepisów, które stanowią podstawę prawną przetwarzania. Dane osobowe Uczestników Promocji są przechowywane:

  1. gdy podstawą przetwarzania jest zgoda - do momentu wycofania zgody;
  2. gdy podstawą przetwarzania jest wykonanie umowy – do czasu przedawnienia roszczeń z niej wynikających;
  3. gdy podstawą przetwarzania jest ciążący na administratorze obowiązek prawny - przez okres wynikający z przepisów regulujących obowiązek przetwarzania danych;
  4. gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes - przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do momentu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania.
  1.  Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe Uczestników Promocji mogą być ujawniane kontrahentom, z którymi współpracują administratorzy np. Agencji, firmom księgowym, prawniczym, dostawcom usług IT. Dane osobowe Uczestników Promocji są przekazywane także uprawnionym do tego organom lub instytucjom zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  1. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

Uczestnikom Promocji przysługują następujące uprawnienia :

    1. prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda),w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie jednak mieć wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    2. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    3. prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    4. prawo usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych;
    5. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, mającego za podstawę prawnie uzasadniony interes;
    6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  1. Obowiązek podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu wzięcia udziału w Promocji bez podania danych osobowych nie jest możliwe wzięcie udziału w Promocji.

  1. Obszar przetwarzania

Administrator przetwarza dane osobowe w Polsce lub w innych państwach tworzących Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), w których swoje siedziby posiadają nasi partnerzy (np. dostawcy usług IT). Administrator przetwarza dane poza EOG tylko w sytuacji, gdy jest to konieczne, a odbiorcy danych zapewniają odpowiedni stopień ich ochrony. W tym celu administrator stosuje odpowiednie zabezpieczenia, tj.: standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską, wiążące reguły korporacyjne, współpraca z podmiotami przetwarzającymi dane w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej. Użytkownikowi przysługuje prawo uzyskania kopii tych zabezpieczeń, z którego może skorzystać kontaktując się z administratorami.

§ 6 Postanowienia końcowe  

  1. Promocja obowiązuje od dnia 01.01.2023 do 31.12.2025  lub do chwili wykorzystania puli zniżek wskazanej w §3 ust. 3.  
  2. Każdy Uczestnik Promocji może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji. 
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania 

Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Uczestników Promocji nabytych przed dokonaniem zmiany.   

  1. W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Generali opublikuje informację na Stronie Internetowej, ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Uczestników Promocji przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.   
  2. Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 ro podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).  
  3. Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.  
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.  

  

Data 08.01.2025

  

Załącznik 1 – Oferta Produktowa  

  1. Kody Rabatowe mogą zostać użyte do zakupienia produktów wyłącznie z Oferty Produktowej Partnerów.  

Lp. 

Partner  

Nazwa oferty  

Czas trwania oferty  

SYSTEMY  

OGRODZENIOWE  

Do 10% rabatu na systemy ogrodzeniowe w Bełchatowie  

31.12.2025 

Białostockie Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA

20% rabatu na konsultacje psychologiczne w Białostockim Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA

 

31.12.2025

3

 

 

 

  

  1. Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty niewymienione w ust., 1 powyżej, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Kodu Rabatowego. Informacja o zmianie listy produktów wymienionych w ust. 1 powyżej zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.  

  

Partnerzy