Regulamin Promocji Generali Lokalnie
Regulamin obowiązuje od 01.01.2023. do 31.12.2025
(Zmieniony 14.01.2025)
Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341, oraz Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należące do Grupy Generali, figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod nr 26, w ramach Programu Rabatowego Generali zwanego dalej „Promocją Generali Lokalnie” lub „Promocją”.
- Program Rabatowy Generali został opracowany i jest obsługiwany przez Generali oraz
Agencję i wykorzystywany jest do budowania lojalności klientów Generali oraz budowania marki Generali.
§ 1 Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenie:
Aktywna polisa – polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia z Generali, za którą została opłacona składka, a okres ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z tej umowy przypada w całości lub w części w czasie trwania Promocji. Niezależnie od daty wystawienia polisy lub zawarcia umowy ubezpieczenia i zapłacona została składka w wysokości i terminie wskazanym w ww. umowie;
Agencja – i360 Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Henryka Sienkiewicza 85/87 lok. 8, 90-057 Łódź, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000339847, odpowiadająca za utrzymanie platformy (dalej: Platforma rabatowa) służącej do obsługi Promocji prowadzonych przez Generali we współpracy z partnerami zewnętrznymi Generali (w tym również prowadzonych dla marki Generali AGRO, która jest znakiem towarowym Generali), dalej „Platforma Rabatowa”.
Generali – Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 25952, kapitał zakładowy 63 500 000 PLN wpłacony w całości, NIP 521-28-87-341 lub Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 10623, kapitał zakładowy 236 509 000 PLN wpłacony w całości, NIP 526-23-49-108, należąca do Grupy Generali, figurująca w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS pod numerem 26.
Klient Generali - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kodeksu cywilnego, która w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą spełniła warunki udziału w Programie Rabatowym Generali oraz Promocji, która posiada Aktywną Umowę Ubezpieczenia Generali.
Kod Rabatowy - kod alfanumeryczny w postaci ciągu znaków, wygenerowany przez Partnera i przekazany Generali; upoważniający Uczestnika Promocji do skorzystania z upustu cenowego udzielonego przez Partnera. w wysokości określonej w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
Karta Rabatowa – karta przekazana przez Generali Partnerowi Biznesowemu lub MSA zawierająca Kody Rabatowe.
Lista Polis – lista rodzajów ubezpieczeń/nazw produktów oferowanych przez Generali, których posiadanie umożliwia rejestrację w Programie Rabatowym Generali. Lista Polis jest dostępna na Platformie Rabatowej (https://rabaty.generali.pl/pdf/generali_polisy.pdf).
Partner Biznesowy - agent ubezpieczeniowy Generali lub osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne na rzecz agenta ubezpieczeniowego Generali oraz inna osoba współpracująca z Generali.
Menedżer Sprzedaży Agencyjnej (dalej MSA) – osoba fizyczna współpracująca z Generali na podstawie umowy o pracę, lub umowy cywilno-prawnej.
Oferta Produktowa – produkty i usługi, które zostaną udostępnione przez Partnerów, na które przysługuje Uczestnikowi Promocji zniżka wynikająca z Kodu Rabatowego. Produkty i usługi
dostępne w ramach Oferty Produktowej, mogą być zmienione na mocy pisemnego porozumienia Stron. Zakres Oferty Produktowej i lista Partnerów znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Opis oferty- opis warunków Oferty Produktowej określający m.in. sposób wykorzystania Kodu Rabatowego, rodzaj Kodów Rabatowych, asortyment na który obowiązuje Kod Rabatowy, limit Kodów Rabatowych, który zamieszczony jest na Platformie Rabatowej w ofercie Partnera.
Partner – firma, która świadczy na rzecz Uczestników Promocji usługi związane z realizacją Promocji, na zasadach określonych w Regulaminie,
Platforma Rabatowa – strona internetowa udostępniona Generali przez Agencję, w której
Klienci Generali mają możliwość pobrania Kodów Rabatowych do prezentowanych Ofert Produktowych Partnerów.
Regulamin Programu Rabatowego Generali - zbiór zasad regulujących świadczenie usług za pośrednictwem Platformy Rabatowej.
Rabat – upust cenowy udzielony przez Partnera Uczestnikowi Promocj na produkty z Oferty produktowej.
Regulamin - dokument określający zasady Promocji.
Strona Internetowa - strona internetowa Generali dostępna pod adresem www.generali.pl.
Ubezpieczenie Generali – jeden z produktów wymienionych na Liście Polis, który umożliwia rejestrację w Programie.
Uczestnik Promocji - Klient Generali, Partner Biznesowy oraz Menadżer Sprzedaży
Agencyjnej.
§ 2 Zasady Promocji
- Regulamin określa zasady Promocji, w której mogą uczestniczyć Klienci Generali posiadający Aktywną Polisę Ubezpieczenia Generali oraz Partnerzy Biznesowi i MSA, którzy zaakceptowali Regulamin.
- W Promocji nie mogą jednak uczestniczyć Klienci Generali:
- którzy w przeszłości podali nieprawdziwe dane przed zawarciem Umowy ubezpieczenia lub w związku z zaistnieniem szkody lub w inny sposób świadomie działali na szkodę Generali.
- którzy posiadają w stosunku do Generali jakiekolwiek zaległości w zapłacie składki lub raty składki.
- Uczestnik Promocji nabywa Kod Rabatowy wyłącznie, jeśli spełnia warunki określone w niniejszym Regulaminie.
- Prawo do Rabatu wynikające z Kodu Rabatowego nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.
- Regulamin dostępny jest na Platformie Rabatowej oraz w siedzibie spółki Generali i w placówkach terenowych Generali.
§ 3 Szczegółowe zasady przyznawania Rabatów
- Z zastrzeżeniem ust. 2 i następnych niniejszego paragrafu, Klient Generali nabywa prawo do Kodu Rabatowego z chwilą zawarcia i opłacenia pierwszej składki Umowy Ubezpieczenia Generali i przysługuje mu ono przez cały okres obowiązywania Umowy Ubezpieczenia Generali z zastrzeżeniem § 2 ust.2.
- Klient nie otrzyma Kodu Rabatowego w przypadku zawierania innej umowy ubezpieczenia niż wyżej wymienione. Warunkiem przystąpienia Klienta Generali do Promocji, poza spełnieniem warunku wymienionego w ust.1 niniejszego paragrafu, jest rejestracja na Platformie Rabatowej zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali, który znajduje się na Platformie Rabatowej.
- Przydzielenie Kodu Rabatowego Klientowi Generali odbywa się na Platformie Rabatowej po rejestracji Klienta, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Partnerów. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Kod Rabatowy przydzielony do Ubezpieczenia Generali zostanie wyświetlony po kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy”. Klient Generali ma możliwość przesłania Kodu
Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
- Partner Biznesowy lub MSA uzyskuje prawo do Kodu Rabatowego decyzją biznesową Generali.
- Kody rabatowe są przydzielane Partnerom Biznesowym i MSA:
- wybranym Partnerom Biznesowym na Platformie Rabatowej po rejestracji Partnera Biznesowego, zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego dla
Pośredników Generali, akceptacji udziału w Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz kliknięciu w pole „Pobierz kod rabatowy” przy jednej z Ofert Produktowych Partnera. Pobranie Kodu Rabatowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Wówczas Partner Biznesowy ma możliwość przesłania Kodu Rabatowego na adres mailowy podany podczas Rejestracji lub przesłania go jako sms na nr telefonu podany podczas rejestracji.
-
- poza Platformą Rabatową za pomocą Karty Rabatowej, przesłanej w formie elektronicznej lub przekazanej w formie papierowej
- Uczestnicy Promocji posiadający Kody Rabatowe będą mieli możliwość zakupu w ramach
Oferty Produktowej produktów Partnerów w wysokości Rabatu prezentowanej na Platformie Rabatowej.
- Rabat zostaje udzielony Klientowi Generali, w zależności od Oferty Produktowej Partnerów:
- po wprowadzeniu przez Klienta Generali uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej za pośrednictwem strony internetowej
Partnera lub
-
- po podaniu pracownikowi Partnera uzyskanego Kodu rabatowego podczas zakupów produktów z Oferty Produktowej
- Rabat wynikający z Kodu Rabatowego przysługuje wyłącznie Klientowi Generali, którego dotyczy Aktywna Polisa Ubezpieczenia Generali.
- Rabat przyznawany w ramach Promocji nie podlega sumowaniu ze zniżkami z innych programów promocyjnych organizowanych przez Generali. W przypadku, gdy dana osoba spełnia warunki uzyskania Rabatu na podstawie niniejszego Regulaminu i jednocześnie spełnia warunki uzyskania innej zniżki, to otrzyma ona wyłącznie jedną wybraną przez siebie zniżkę.
- Kody rabatowe są jednorazowe lub wielokrotnego użytku w zależności od informacji zamieszczonej w Opisie Oferty.
- Klient Generali posiadający więcej niż jedno Ubezpieczenie Generali może otrzymać Kody rabatowe do każdego Ubezpieczenia Generali.
- Do jednej Aktywnej Polisy Ubezpieczenia Generali przysługuje Klientowi Generali tyle Kodów Rabatowych, ile jest określonych w Opisie Oferty.
- Realizacja wybranej przez Uczestnika Promocji oferty z Oferty Produktowej Partnera realizowana jest wyłącznie zgodnie z Ofertą Produktową i Opisem Oferty.
- Kody Rabatowe można wykorzystać wyłącznie w lokalizacjach określonych w Opisie
Oferty lub jeśli Partner prowadzi sklep internetowy – na stronie www sklepu, która określona jest w Opisie Oferty.
§ 4 Reklamacje
- Osoba, która uważa, że jej prawa związane z uczestnictwem w Promocji zostały naruszone, ma prawo zgłosić reklamację do Generali.
- Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 30 dni od daty jej wpłynięcia na podany adres mailowy Generali, na podstawie obowiązujących przepisów prawa i niniejszego Regulaminu, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Generali. Składający reklamację zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 dni kalendarzowych terminie rozpatrywania reklamacji.
- Reklamacje można składać na jeden ze sposobów:
-
- ustnie, tj. telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub osobiście w siedzibie lub jednostce Generali obsługującej Klienta,
- w formie pisemnej – doręczyć osobiście lub przesyłką pocztową na adres siedziby Generali:
Generali T.U. SA lub Generali Życie T.U. S.A.
ul. Senatorska 18,
00-082 Warszawa
z dopiskiem: Reklamacja dot. Promocji „Promocja Generali – Oferty Lokalne
-
- w formie elektronicznej, wysyłając mejla na adres: program.rabatowy@generali.pl. W tytule mejla należy wpisać: „Reklamacja: Promocja Generali –Oferty Lokalne
O decyzji składający reklamację zostanie powiadomiony drogą elektroniczną na adres, z którego została wysłana reklamacja, lub na wskazany adres korespondencyjny za pośrednictwem Poczty Polskiej. Decyzja w przedmiocie reklamacji w ramach postępowania reklamacyjnego objętego niniejszym Regulaminem nie wyklucza prawa Klienta Generali do dochodzenia swoich uprawnień na zasadach ogólnych, w tym występując na drogę postępowania sądowego.
§ 5 Dane osobowe
- 1. Administrator danych osobowych
Administratorami danych osobowych Uczestników Promocji jest Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A .
Z Administratorami można się skontaktować:
-
- listownie, wysyłając pismo na adres siedziby : ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: centrumklienta@generali.pl
- telefonicznie, pod numerem: 913 913 913.
- Inspektor Ochrony Danych
Administratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, wysyłając e-mail na adres: iod@generali.pl lub listownie, wysyłając pismo na adres siedziby administratorów. .
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Promocji mogą być przetwarzane w celu:
- zorganizowania i przeprowadzenia Promocji, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego m.in. na wzmocnieniu relacji z Uczestnikami Promocji, budowanie lojalności oraz promocja marki Generali,
- wykonywania umowy o udział w Programie Rabatowym Generali zgodnie z Regulaminem Programu Rabatowego Generali;
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości, rozpatrywania reklamacji;
- analitycznym (doboru usług do potrzeb Uczestników Promocji, optymalizacji naszych produktów w oparciu także o uwagi na ich temat i zainteresowanie nimi) co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu polegającego na doskonaleniu jakości naszych produktów i świadczonych usług;
- badania satysfakcji, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na określaniu jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia z produktów i usług;
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora .
- oferowania produktów i usług podmiotów należących do Grupy Generali w Polsce (marketing bezpośredni), co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na dostarczaniu zamówionej informacji handlowej. Obejmuje to także dostarczanie informacji o produktach i usługach innych podmiotów z Grupy Generali oraz jej dostosowanie do tego co zostanie uznane za odpowiadające potrzebom i indywidualnym uwarunkowaniom Klienta Generali, w oparciu o profil Klienta Generali.
Powyższe nie uchybia prawu przetwarzania danych osobowych w innych celach, w związku z zawarciem umowy ubezpieczenia.
- Okres przechowywania danych osobowych
Długość okresu przechowywania danych osobowych Uczestników Promocji zależy od celu przetwarzania oraz przepisów, które stanowią podstawę prawną przetwarzania. Dane osobowe Uczestników Promocji są przechowywane:
- gdy podstawą przetwarzania jest zgoda - do momentu wycofania zgody;
- gdy podstawą przetwarzania jest wykonanie umowy – do czasu przedawnienia roszczeń z niej wynikających;
- gdy podstawą przetwarzania jest ciążący na administratorze obowiązek prawny - przez okres wynikający z przepisów regulujących obowiązek przetwarzania danych;
- gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes - przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do momentu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Odbiorcy danych osobowych
Dane osobowe Uczestników Promocji mogą być ujawniane kontrahentom, z którymi współpracują administratorzy np. Agencji, firmom księgowym, prawniczym, dostawcom usług IT. Dane osobowe Uczestników Promocji są przekazywane także uprawnionym do tego organom lub instytucjom zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Uczestnikom Promocji przysługują następujące uprawnienia :
-
- prawo do wycofania zgody (tam, gdzie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda),w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie jednak mieć wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, mającego za podstawę prawnie uzasadniony interes;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu wzięcia udziału w Promocji bez podania danych osobowych nie jest możliwe wzięcie udziału w Promocji.
- Obszar przetwarzania
Administrator przetwarza dane osobowe w Polsce lub w innych państwach tworzących Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), w których swoje siedziby posiadają nasi partnerzy (np. dostawcy usług IT). Administrator przetwarza dane poza EOG tylko w sytuacji, gdy jest to konieczne, a odbiorcy danych zapewniają odpowiedni stopień ich ochrony. W tym celu administrator stosuje odpowiednie zabezpieczenia, tj.: standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską, wiążące reguły korporacyjne, współpraca z podmiotami przetwarzającymi dane w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej. Użytkownikowi przysługuje prawo uzyskania kopii tych zabezpieczeń, z którego może skorzystać kontaktując się z administratorami.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Promocja obowiązuje od dnia 01.01.2023 do 31.12.2025 lub do chwili wykorzystania puli zniżek wskazanej w §3 ust. 3.
- Każdy Uczestnik Promocji może w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia lub skrócenia czasu trwania
Promocji w dowolnym momencie, co nie będzie naruszać praw Uczestników Promocji nabytych przed dokonaniem zmiany.
- W zakresie dozwolonym przez przepisy prawa Generali może zakończyć Promocję lub dokonać zmian w Regulaminie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Generali opublikuje informację na Stronie Internetowej, ze stosownym wyprzedzeniem. W takim przypadku wszelkie uprawnienia nabyte przez Uczestników Promocji przed datą zakończenia Promocji lub zmiany Regulaminu będą realizowane aż do ich pełnego wykorzystania.
- Niniejsza Akcja nie stanowi sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 ro podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. 1991 nr 80 poz. 350).
- Po zakończeniu okresu obowiązywania Promocji nowe Rabaty nie są przyznawane.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Data 08.01.2025
Załącznik 1 – Oferta Produktowa
- Kody Rabatowe mogą zostać użyte do zakupienia produktów wyłącznie z Oferty Produktowej Partnerów.
Lp.
|
Partner
|
Nazwa oferty
|
Czas trwania oferty
|
1
|
SYSTEMY
OGRODZENIOWE
|
Do 10% rabatu na systemy ogrodzeniowe w Bełchatowie
|
31.12.2025
|
2
|
Białostockie Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA
|
20% rabatu na konsultacje psychologiczne w Białostockim Centrum Zdrowia Psychicznego DH-MEDICA
|
31.12.2025
|
3
|
|
|
|
- Generali informuje, że lista ofert może być rozszerzona o dodatkowe oferty niewymienione w ust., 1 powyżej, które również mogą być zakupione z wykorzystaniem Kodu Rabatowego. Informacja o zmianie listy produktów wymienionych w ust. 1 powyżej zostanie opublikowana w formie zmiany niniejszego załącznika i opublikowania na Platformie Rabatowej.